کسب رتبه نخست دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه تهران در مسابقه طراحی چراغILDC

دومین همایش بین المللی نورپردازی و روشنایی ایران روز چهار شنبه، ۲۸ آبان، در محل هتل المپیک تهران آغاز گردید ، این رویداد با حضور بیش از ۱۵ مهمان خارجی از صاحبنظران تراز اول این رشته از کشورهای مختلف جهان ،ارایه نزدیک به ۳۰ عنوان سخنرانی و گارگاه توسط متخصصین مختلف و برگزاری دو مسابقه در سطحی وسیع و برگزاری نمایشگاه با حضور بیش از ۵۰ شرکت معتبر ایرانی و خارجی برگزار گردیدو۱۰  طرح راه یافته به مرحله ی نهایی مسابقه ی طراحی چراغ  (ای ال دی سی) مورد داوری قرار گرفتند که روز جمعه  ۳۰ آبان در مراسم اختتامیه ی این همایش سه روزه، برندگان نهایی مسابقه در دو بخش حرفه ای و دانشجویی اعلام گردیدند.

در این میان محسن نوروزی، عطینا کیا، محمد سلیمیان ریزی(دانشجویان کارشناسی ارشد طراحی صنعتی دانشگاه تهران) رتبه نخست بخش حرفه ای این رقابت ها را کسب کردند و افتخاری دیگر برای دانشجویان طراحی صنعتی دانشگاه تهران را به ارمغان آوردند.

انجمن علمی طراحی صنعتی دانشگاه تهران به نمایندگی از دانشجویان طراحی صنعتی این دانشگاه، کسب این مقام را به ایشان و اساتید این دانشکده به ویژه سرکار خانم دکتر خلیلی تبریک عرض میکند.

 

بیانیه ی هیئت داوران در خصوص طرح اول: داشتن فرم زیبا و مدرن، قابلیت تغییر نور، هماهنگی با محیط شهری و امکان تابش در هر دو جهت

Posted in دسته‌بندی نشده and tagged , , , , .